Vi vil gjerne gi deg muligheten til å kontakte oss via chatt. På grunn av dine nåværende innstillinger for informasjonskapsler kan vi foreløpig ikke vise chatten.
Vennligst godta våre "Preferanse"-informasjonskapsler for å aktivere chattfunksjonen.
Med vårt flåtestyringssystem blir interne logistikkprosesser sikrere og mer effektive.
Flåtestyringssystemet Jungheinrich FMS er en digital løsning for effektiv styring av truckflåten, uavhengig av hvor du befinner deg. Det nettbaserte verktøyet kombinerer truckdata og merkantile data i samme system, og det gir omfattende analyser som gir et ideelt grunnlag for å ta viktige avgjørelser for bedriften.
Takket være intelligent tilgangskontroll, melding om støtregistrering samt kostnads- og produktivitetsdata, kan du ved hjelp av Jungheinrich FMS utnytte truckflåten din bedre, redusere driftskostnadene og øke sikkerheten for ansatte og maskiner. Du bestemmer selv hvilke moduler du skal inkludere i din løsning.
Fordeler med flåtestyring fra Jungheinrich
Enkel tildeling av tilgangsrettigheter og økt sikkerhet med varsler ved eventuelle kollisjon.
Detaljerte merkantile analyser inkludert fullstendig kostnadsoversikt for å avdekke innsparingspotensialer.
Grundige analyser av bruk og utnyttelse av truckene for å øke produktiviteten.
Individuelt konfigurerbare varsler ved kritiske hendelser og visuell fremheving av relevant flåteinformasjon som grunnlag for rask handling.
Framtidssikker IoT-plattform med mulighet for API-grensesnitt.
Egenskaper
Daglig kontroll
I flåtestyringsportalen kan du selv definere om truckføreren skal gjennomføre en elektronisk daglig kontroll før oppstart.
Den daglige kontrollen gir deg oversikt over tilstanden på truckflåten og en sikkerhet om at bare funksjonsdyktige trucker blir brukt.
En fleksibel tildeling av sjekklister for ulike trucksegmenter, trucktyper og enkelttrucker.
Mulighet for tilpasset respons for hvert svar på sjekklisten (låsing og kjøring i lav hastighet er mulig) med tilfeldig rekkefølge på svarene.
Hvis du oppdager en feil under den daglige kontrollen, kan du enkelt sende en melding til Jungheinrich og bestille en servicetekniker.
Maksimal sikkerhet for ansatte, maskiner og data
Enkel tildeling og administrering av operatørgodkjenning for enkelte trucker, alle trucker eller enkelte truckkgrupper.
Proaktiv varsling om utløpende operatørgodkjenninger.
Individuell opprettelse av truckgrupper etter kundens behov.
Anonym evaluering av operatørinnsats.
Støtregistrering gir maksimal sikkerhet på lageret og fullt operative trucker
Automatisk registrering og dokumentasjon av støthendelser på trucken med mulighet for sporing.
Varsler ved moderate til alvorlige støthendelser.
Forbedret sikkerhet på grunn av automatisk aktivering av kjøring i lav hastighet eller full stopp etter et sammenstøt, avhengig av kundekonfigurering.
Prekonfigurert støtparameter ut fra trucktype med mulighet for individuelle tilpasninger.
Full oversikt
Full oversikt over størrelse og sammensetning av truckflåten på lokalt og globalt nivå.
Nøyaktige data for alle trucker er lett tilgjengelig til enhver tid.
Rask oversikt over gjeldende driftstimer for alle trucker.
Unytt truckene maksimalt og reduser slitasjen
Automatisk registrering av gjeldende arbeidstimer for alle Jungheinrich-trucker og mulighet for manuell oppføring av driftstimer for brukerdefinert utstyr.
Nyttige prognoser for driftstimer for trucker med fullserviceavtale for å opprettholde avtalt grenseverdi, samt automatisk varsling dersom individuelle terskelverdier overskrides.
Rask identifisering av trucker med få eller mange driftstimer for å redusere slitasje på trucker med fullserviceavtale.
God oversikt over kostnadene
God oversikt over alle service- og finanskostnader med separat rapportering av skadevirkninger samt manuell oppføring av andre kostnader.
Enkel identifisering av innsparingspotensialer gjennom automatiske nøkkelindikatorer for kostnader for alle steder og trucker innenfor brukerdefinerte perioder.
Ulike kostnadssentre eller steder basert på individuelle kostnadsanalyser kan sammenlignes.
Fullstendig presentasjon av alle servicerapporter, inkludert flere analysefunksjoner og valgfri PDF-nedlasting.
Øk produktiviteten med grundige analyser
Enkel identifisering av ubenyttet eller manglende kapasitet for å optimalisere sammensetningen av flåten din.
Rask oppdagelse og grundig evaluering av perioder med høy utnyttelse.
God oversikt og enkelt å sammenligne produktiviteten på tvers av steder i en brukerdefinert periode basert på ulike filtreringsalternativer.
Mulighet til å lagre individuelt konfigurerte analyser for gjentatt bruk i systemet eller for å dele analysen.
Døgnkontinuerlig kundeservice med et tastetrykk
Enkel serviceforespørsel via portalen.
Døgnkontinuerlig servicetjeneste fra Jungheinrich.
Rask oversikt over alle aktuelle og utførte serviceoppdrag.
Tilpasningsdyktig flåtestyringssystem
Modulbasert design: Velg de funksjonene du trenger.
Kartlegging av individuelle organisasjonsstrukturer (for eksempel kostnadssteder, produksjonslinjer).
Manuell opprettelse av trucker fra andre leverandører for å registrere alle flåtedata.
Omfattende tilpasning med personlige funksjoner (for eksempel tildeling av interne serienumre, interne avdelingsnavn).
Individuell definisjon av terskelverdier og truckgrupper innenfor modulene.
Valgfrie grensesnitt (API-er) for å integrere dataene i dine systemer.
Omfattende anonymiseringsalternativer.
Maksimal datasikkerhet
Overholdelse av GDPR-regler.
Lagring og behandling av data innenfor EU.
Omfattende anonymiseringsalternativer.
Rollebaserte tilgangsrettigheter for å sikre konfidensialitet. Brukere har kun tilgang til data og informasjon de trenger i arbeidet.
Framtidsrettet løsning i stadig utvikling
Enkel utvidelse takket være modulbasert struktur.
Kontinuerlig utvikling og forbedring av systemalgoritmer, funksjoner og anbefalinger for optimalisering.
Utnyttelse av hele potensialet i nye trucker gjennom umiddelbar systemintegrering og full fleksibilitet.
ISO 27001-sertifisering
Sertifisert informasjonssikkerhet ISO/IEC 27001: Høyeste sikkerhetsstandard gjelder for utvikling og drift av våre digitale løsninger for å beskytte din informasjon.