Mens lageret ditt er i drift, bistår vi med logistikktjenester og brukerstøtte tilpasset dine forhold. Med rundt 80 serviceteknikere og et stort servicemannskap, er vi aldri langt unna om du har spørsmål eller bekymringer.
Dag etter dag, døgnet rundt sørger godt skolerte serviceteknikere fra Jungheinrich for at automatiserte systemer og lager alltid er i drift.
Vi setter sammen en individuelt tilpasset serviceløsning som sikrer at dine automatiserte systemer og lagerutstyr alltid er oppdatert med den nyeste teknologien. Våre tjenester dekker:
Vi kontrollerer, du presterer
Reduser risikoen for nedetid med regelmessige inspeksjoner av dine automatiske systemer og lagerutstyr. Erfarne serviceteknikere bruker det siste innen testutstyr til å undersøke funksjonaliteten til systemdeler og komponenter. Vi er spesielt oppmerksomme på sikkerhet.
Om Jungheinrich inspeksjon:
Full forpliktelse for automatiserte systemer og lagerutstyr
Regelmessig vedlikehold øker levetid, tilgjengelighet og sikkerhet til logistikksystemet ved at slitt eller defekt utstyr og komponenter blir oppdaget og erstattet på et tidlig tidspunkt. Dette forhindrer kostbar nedetid og opprettholder effektiviteten til systemet ditt. Gjennom et samarbeid med deg, vil Jungheinrich planlegge vedlikeholdet slik at innvirkningen på den daglige driften er minimal.
Om Jungheinrich vedlikehold:
Regelmessige kontroller for å være på den sikre siden
Vi sørger for at logistikksystemene dine fungerer som de skal til enhver tid. Serviceteknikere fra Jungheinrich utfører regelmessige og nødvendige sikkerhetskontroller, og hjelper deg med å overholde alle lovbestemte krav.
Fordeler:
Vår oppskrift på kontinuerlig drift
Hvis systemet ikke fungerer som det skal, teller hvert minutt. Et omfattende servicenettverk av mobile og profesjonelt utdannede serviceteknikere er aldri langt unna. Vi kan stasjonere våre teknikere på ditt lager på forespørsel, eller hvis størrelsen på det automatiserte systemet og lagerutstyr krever det. I tillegg kan vi lagre reservedelene til trucken direkte hos deg, slik at reparasjonsarbeidet kan utføres raskt.
Våre tjenester dekker:
De riktige reservedelene til gaffeltrucken er alltid tilgjengelige
For å unngå lange perioder med nedetid, kan reserve- og slitedeler bli lagret direkte på ditt lager. Jungheinrich sine serviceteknikere går regelmessig igjennom lagervarer for å sikre at slike deler alltid er fullt funksjonelle. Vårt tjenestespekter inkluderer også reparasjon og overhaling av reservedeler. Vanlige reservedeler som ikke oppbevares på stedet, kan leveres fra våre reservedelslagre til hvor som helst i Europa innen 24 timer. Du drar nytte av:
Kunnskapen og kompetansen du trenger
Kontakt vårt supportpersonal hvis du opplever programvareproblemer, eller om du har generelle spørsmål om våre automatiske systemer og lagerutstyr. Svartid på henvendelser til oss er maksimalt én time. Dette sikrer maksimal effektivitet og reduserer risikoen for nedetid for deg og systemet ditt, 365 dager i året. Vi tilbyr support innen følgende områder:
Profesjonell støtte når du trenger det
Serviceteknikere fra Jungheinrich støtter deg med praktisk hjelp når som helst – over telefon eller på stedet. Det første kontaktpunktet er alltid vår supporttelefon. Med mange års erfaring er våre serviceteknikere i stand til å løse de fleste programvarerelaterte problemer raskt og enkelt via ekstern tilgang. I de tilfellene hvor det er maskinvarefeil, vil en servicetekniker kontakte deg så snart som mulig. Med individuelt tilpassede service- og brukerstøttepakker garanterer vi maksimal tilgjengelighet av Jungheinrich sine automatiserte systemer og lagerutstyr. Fordeler:
Send en uforpliktende forespørsel via skjema eller til systemer@jungheinrich.no