Shuttle-en som kjører selvstendig i pallekanalen, er hovedelementet i vårt shuttle-kompaktlager. Hele løsningen består av kanalreol, truck og shuttle. Fordelene med dette systemet: shuttle-en kjører under den lagrede pallen i kanalen uavhengig av trucken. Denne typen reolbetjening muliggjør færre arbeidsganger samt kompakt lagring av paller på samme lagerflate. Varer kan også settes inn etter LiFo- eller FiFo-prinsippet. Ulike varianter av shuttle-systemet tillater håndteringen av ulike paller, som euro- eller industripaller, i det samme reolsystemet. Dette gir maksimal fleksibilitet. Sensorer gjenkjenner automatisk størrelsen og posisjonen på pallene og forhindrer kollisjon med andre paller. Våre shuttle-er kan utstyres med et personbeskyttelsessystem som tilleggsutstyr for å beskytte menneske og maskin i det automatiserte lageret.
Features
Modelloversikt
Model | Løftekapasitet | Maksimal løftehøyde | Kjørehastighet | Total lengde | Batterispenning |
UPC P1 | 1 500 kg | 27 mm | 3,6 km/t | 865 mm | 24 V |
UPC P2 | 1 500 kg | 27 mm | 3,6 km/t | 1 065 mm | 24 V |
UPC P4 | 1 500 kg | 27 mm | 3,6 km/t | 1 268 mm | 24 V |
UPC P5 | 1 500 kg | 27 mm | 3,6 km/t | 1 065 mm | 24 V |
UPC P6 | 1 500 kg | 27 mm | 3,6 km/t | 1 208 mm | 24 V |